Τετάρτη 20 Ιουνίου 2012

ΔΥΟ ΑΝΗΛΙΚΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ


Η μητέρα μου άνοιξε ξαφνικά τις κουρτίνες ο ήλιος με τύφλωσε.

-εντάξει κέρδισες σε 5 λεπτά θα είμαι κάτω

Η μητέρα μου βγήκε από το δωμάτιο  γελώντας!!
Καθώς ετοιμαζόμουν είδα μια σκιά στο απέναντι σπίτι παραξενεύτηκα δεν ήξερα ότι νοικιάστηκε.
Κατέβηκα κάτω και η μανά μου με ένα χαζό χαμόγελο μου λέει:
-         χρόνια πολλά. Κάτσε κάτω να φας, τι θα κάνεις σήμερα?
-         Τίποτα το ιδιαίτερο μια βόλτα με τους φίλους μου , αλλά δεν ξέρω γιατί νιώθω ότι σήμερα κάτι θα αλλάξει στην ζωή μου δεν μπορώ ώμος να το προσδιορίσω αν θα είναι προς το καλύτερο η προς το χειρότερο.
-         Ανοησίες γλυκιά μου απλά κλείνεις τα 19 και έχεις αγχωθεί επειδή μεγαλώνεις
-         Λες ε?
-         Σίγουρα και κάνε γρήγορα γιατί θα στύσεις τα παιδιά
-         Ναι φεύγω φεύγω γεια

Δεν ξέρω τι έλεγε η μανά μου εγώ παντός δεν μπορούσα να βγάλω από το μυαλό μου ότι κάτι θα συμβεί σήμερα.
Είχα χαθεί τόσο πολύ στις σκέψεις μου που κατά λάθος έπεσα πάνω σε μια κοπέλα:
- οχ χίλια συγγνώμη στα τα έριξα όλα κάτω
- δεν πειράζει με λένε Εμύλη
- Μέλινα χάρηκα και πάλι συγγνώμη
- είπαμε δεν πειράζει
- Οκ . κάτι μου θυμίζεις σε έχω ξαναδεί?
- φυσικά και με έχεις ξαναδεί μένω απέναντι
- Α ώστε εσύ ήσουν η σκιά που είδα ναι αλλά δεν σε είδα στο πρόσωπο πως σε θυμάμαι?
- εμ δεν ξέρω τι σημασία έχει?
- σωστά λυπών πρέπει να φύγω χάρηκα  Εμύλη
- και εγώ χάρηκα Μελίνα
- ε Μελίνα θα ήθελες να περάσεις το βραδύ από το σπίτι να δούμε ταινία?
- αχ πολύ θα το ήθελα αλλά έχω κανονίσει κάτι για απόψε με τους φίλους μου, ξέρεις έχω γενέθλια.
- αλήθεια ωραία τα ποσά κλείνεις?
- τα 19
 - τελεία έχουμε και την ιδία ηλικία
- χα χα αλήθεια ωραία , θέλεις να έρθεις και εσύ το βραδύ?
- ναι αμέ γιατί όχι.
- τελεία θα περάσω να σε πάρω από το σπίτι σου στις 9
- όχι όχι δεν χρειάζεται θα συναντηθούμε στην γωνία.
- οκ τα λέμε γεια
- γεια.



Η ώρα περνούσε έψαχνα κάτι να φορέσω τελικά βρήκα ένα κολλητό τζιν και μια κόκκινη ριχτή μπλούζα
Ακούω το κινητό μου να κτυπάει οι φίλοι μου το ακύρωσαν για απόψε κάτι τους έτυχε
Στεναχωρήθηκα και μου φάνηκε παράξενο που το ακύρωσαν όλοι ήταν πολύ περίεργο
Ωμός δεν μπορούσα να ασχοληθώ περισσότερο με περίμενε η Εμυλη…..
……

Περάσαμε υπέροχα ήταν αξέχαστη βράδια:

-τελεία περάσαμε Εμυλη ευχαριστώ για την παρέα
-εγώ ευχαριστώ Μελίνα πέρασα τελεία
-Λοιπόν θα σε αφήσω σπίτι σου και μετά θα πάω στο δικό μου
- όχι μέλινα δεν χρειάζεται
-Μα δεν είναι κόπος απέναντι μένουμε
-όχι βασικά πρέπει να πάω κάπου πρώτα όποτε πήγαινε εσύ και θα πάω εγώ όταν τελειώσω
-Οκ να προσέχεις τα λέμε αύριο
-Οκ καληνύχτα.

Ξάπλωσα στο κρεβάτι μου και σκεπτόμουν τι ωραία που περάσαμε με την Εμυλη!!!

………..

Ο ήχος του κουδουνιού με ξύπνησε, πήγα να δω ποιος είναι¨

-τσα καλημέρα έφερα πρωινό
-καλημέρα Εμυλη τελεία κάτσε να φωνάξω την μανά μου να σε γνωρίσει
-οκ περιμένω.

………..
-μάλλον θα έχει φύγει δεν είναι στο δωμάτιο της
- δεν πειράζει άλλη φορά τελεία περάσαμε χτες
-ναι πολύ ωραία, τι θα έλεγες το βραδύ να έρθεις να κάτσουμε να γνωρίσεις και την μαμά μου?
-ε δεν μπορώ σήμερα έχω κανονίσει κάτι , και βασικά πρέπει να φύγω τώρα θα τα πούμε γεια
- ε γεια.

………………………………………………………………………………………….

Ο καιρός περνούσε μέσα σε μια εβδομάδα γίναμε αχώριστες με την Εμυλη το μονό μου πρόβλημα ήταν ότι δεν μπόρεσα να την γνωρίσω στην μανά μου και στους φίλους μου όλο κάτι τύχαινε.

…………………………………………………………………………………………..



-καλημέρα μαμά
-καλημέρα τι έχεις εσύ?
-ψάχνω την Εμυλη από χτες και δεν την βρίσκω έχω ανησυχήσει
-και γιατί δεν πας σπίτι της?
-βασικά δεν με έχει καλέσει ποτέ στο σπίτι της και ντρέπομαι λίγο
-ναι αλλά αν δεν πας δεν θα ηρεμίσεις, πάω στην δουλεία και μην ανησυχείς μια χαρά θα είναι.
………………………………………………………………………………………….

Δεν άντεχα άλλο την είχα πάρει πολλές φορές τηλέφωνο και το είχε κλειστό
Αποφάσισα να να πάω να χτυπήσω σπίτι της.
Χτυπούσα πολύ ώρα δεν άνοιγε κάνεις όταν πήγα να φύγω άνοιξε η πόρτα και άκουσα μια φωνή να λέει:

-         θέλετε κάτι?
-         Εμ γεια σας ήθελα να ρωτήσω αν είναι εδώ η Εμυλη
-         Δεν μένει κάνεις εδώ κοπέλα μου
-         Ορίστε συγγνώμη εδώ δεν είναι το σπίτι των Παπαιωανου που έχουν μια κόρη που την λένε Εμυλη?
-         Κορίτσι μου κάνεις λάθος εδώ έμεναν παλιά οι Παπαιωανου πριν δυο χρόνια , μετά από το ατύχημα έφυγαν.
-         Ατύχημα? πιο ατύχημα? Η Εμυλη δεν μου είπε τίποτα
-         Κορίτσι μου είσαι καλά?
-         Ναι γιατί το λέτε αυτό?
-         Η Εμυλη έχει πεθάνει εδώ και δυο χρόνια αυτό ήταν το ατύχημα, πρέπει να φύγω τώρα έχω πολλές δουλειές.

……………………………………………………………………………………

Είχα μείνει άναυδη  ένιωσα να χάνω την γη κάτω από τα πόδια μου έπεσα στο έδαφος και ούρλιαξα τόσο δυνατά που με έπιασε ένας πολύ δυνατός πόνος στο κεφάλι
Ξαφνικά ένιωσα ένα τσίμπημα και τα μάτια μου έκλεισαν
Όταν ξανάνοιξα τα μάτια μου αντίκρισα πάλι το λευκό μου δωμάτιο δάκρια άρχισαν να τρέχουν ακόμα μια φορά στα μάτια μου  και άρχισα ακόμα μια φορά να παραμιλώ

γιατί θεέ μου?
 πως το έκανα εγώ αυτό?
Σκότωσα άνθρωπο αφαίρεσα μια ζωή πως το έκανα αυτό θεέ μου?
Θεέ μου συχώρεσε με.

Ιούλιος του 2010

Νεκρή βρέθηκε τα ξημερώματα ανήλικη κοπέλα στην οδό Κορίνθου ένα αμάξι στο οποίο η οδηγός ήταν και αυτή ανήλικη χτύπησε την ατυχή κοπέλα και την παράτησε.
Μετά τις τελευταίες πληροφορίες φαίνετε πως η ανήλικη οδηγός Μελίνα Σπυρόπουλου είχε μεθύσει και είχε πάρει το αμάξι της μητέρας της χωρίς η μητέρα να γνωρίζει τίποτα.
Οι γονείς της ατυχής κοπέλας Εμυλη Παπαιωανου δήλωσαν ότι εκείνη την μέρα η Εμύλη είχε τα γενέθλια της έκλεινε τα 17 και θα έμενε σε μια φίλη της το που πήγαινε τα ξημερώματα είναι άγνωστο.
Η Μελίνα παραδόθηκε μονή της μετά από δυο ώρες στην αστυνομία.

Η Μελίνα Σπυρόπουλου  μετά από το συμβάν ήταν ψυχικά διαταραγμένη και νοσηλεύετε σε ψυχιατρική κλινική.

Η Μελίνα λόγο ότι ήταν ψυχικά διαταραγμένη το μυαλό της έφτιαχνε ιστορίες

15 χρόνια μετά έγινε καλά και βγήκε από την κλινική εργάζεται σε ένα ίδρυμα είναι υπό παρακολούθηση
Κάθε μέρα πάει στον τάφο της Εμυλη και της αφήνει λουλούδια και της ζήτα συγγνώμη.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου